Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

ویژگی ها و امکانات سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر vtiger

ویژگی ها و امکانات سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر vtiger

 

واژه CRM  مخفف Customer Relationships Management  یعنی  سیستم مدیریت ارتباط با مشتري. در حقیقت این سیستمها راهکاری هستند براي جمع آوري نیازها و رفتارهاي تجاري مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود.

 

در نهایت، رابطه قوي با مشتریان مهمترین رمز موفقیت هر کسب و کار است . تکنولوژیهاي بسیاري در قالب مدیریت ارتباط با مشتري (CRM)  ارایه شده اند به عنوان مثال سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر vtiger. به عنوان روشی بهتر براي درك CRM میتوان آنرا به مانند فرایندي دانست که به ما کمک می کند تا اطلاعات مختلفی از مشتریان، فروش، اثر بخشی فعالیتهاي بازاریابی، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتري و نیز تمایلات بازار را به شکل یکجا جمع آوري کنیم. باتوجه به  نیاز دارین که این سیستم یکپارچه را برای هدفمند کردن سیستم کسب و کار خودتون. ما به شما سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر Vtiger را معرفی میکنیم این سیستم تمام موارد مورد نیاز شما برای مدیریت مشتریان روفراهم میکند در ادامه مقاله درباره تمامی ویژگی های سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر Vtiger صحبت میکنیم.

 
 
589
 +

چرخه کار ایجاد شده

962
 +

مشتریان ما

186
 +

سرویس ابری

326
 +

ماژول های سفارشی

 
 
ویژگی ها و امکانات سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر vtiger

 

 

 

چند نکته بسیار مهم که قبل از انتخاب ویتایگر باید بدانید

 

ویتایگر یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری  CRM است که با قدرت و امکاناتی بالاتر از نرم افزارهای مشابه داخلی و خارجی این امکان را به سازمان ها، شرکت ها و صاحبان کسب و کار می دهد تا اطلاعات و سوابق ارتباط با مشتریان را درون آن نگهداری و آنها را با تیم خود به اشتراک گذاشته و در هر لحظه پروسه ارتباط با مشتری را پیگیری نمایند. تا بتوانند بهترین نتیجه را در فرآیند های بازاریابی ، فروش و پشتیبانی  به وجود بیاورند .

 

 

Finance 
کارمندان شما کاهش پیدا نمی کنند.

استفاده از نرم افزارCRM به معنی کاهش تعداد کارمندان شما نیست، بلکه به از بین بردن دغدغه هاي آنها در انجام وظایف از پیش تعیین شده و امور تکراري سازمان می باشد .
ایجاد آسایش ذهنی، انگیزه کاري و افزایش قدرت خلاقیت کارمندان از بزرگ ترین نتایج راه اندازيCRM در سازمان هاست .
در واقعCRM یک مفهوم گسترده و جامع است که به طور خلاصه مدیریت تمام ارتباطات مشتري و شرکت است که در سه پروسه جذب و نگهداري مشتریان و همچنین تحلیل اطلاعات جمع آوري شده در طی این دو مرحله در جهت عملیات بازاریابی و پشتیبانی است .

Finance 
نیازسنجی بهتر با اتوماسیون بهین تک گستر

هدف شرکت ها به دست آوردن نگرشی کامل به تمام نیازهاي مشتریان خود و احاطه به احتیاجات آنها براي جلب رضایت بیشتر و افزایش سوددهی ناشی از تراکنش هاي مالی انجام شده از مشتریان با استفاده از تکنولوژي است .

Finance 
سهولت استفاده حتی در گوشی موبایل و تبلت

داشتن نرم افزار CRM در تلفن همراه موجب افزایش بازده فروش خواهد شد.
یکی از مزیت های داشتن نرم افزار CRM بر روی تلفن همراه ارتباط کارمندان فروش و اطلاع آنها از درخواستهای مشتریان حتی در مواقعی که خارج از محیط کسب و کار می باشند.
توسط نرم افزار CRM هدف فروش خود را افزایش دهید.
با وجود نرم افزار CRM بر روی تلفن همراه، نه تنها بازده فروش افزایش می یابد بلکه کارمندان می توانند میزان فروش را مشاهده کنند و اهدافشان را در فروش بالا ببرند.

 

 

 
 
 
 
برخی از امکانات و ویژگی های سی آر ام ویتایگر
 
 
در ادامه به برخی از امکانات ویژه سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر اشاره خواهیم نمود
 
نیاز به مشاوره دارید ؟ با مشاورین ما تماس بگیرید
 
 
بازاریابی و فرصت ها در سیستم مدیریت ارتباط مشتریان ویتایگر

سیستم مدیریت بازاریابی
سیستم تعریف و مدیریت کمپین های تبلیغاتی
سیستم مدیریت فرصت ها
ثبت و مدیریت سرنخ های فروش
ثبت و مدیریت مشتریان حقیقی و حقوقی
امکان تبدیل سرنخ به مخاطب

مدیریت فروش در سیستم مدیریت ارتباط مشتریان

سیستم صدور پیش فاکتور و سفارش فروش
سیستم صدور فاکتور
امکان تعریف مالیات بر ارزش افزوده
امکان تعریف مالیات بر حمل و نقل
کتابچه های متنوع قیمت

مدیریت مشتری در سیستم مدیریت ارتباط مشتریان

سیستم قوانین به اشتراک گذاری هر ماژول
مدیریت گردش کار پیشرفته
سیستم مدیریت سطوح دسترسی کاربران
امکان تعیین آدرس مشتری روی نقشه
مدیریت واحد پول (امکان تعریف چند واحد پولی و نرخ تبدیل)
سیستم ثبت مشتری از طریق وب فرم

مدیریت وظایف در سیستم مدیریت ارتباط مشتریان

سیستم مدیریت وظایف و فعالیت های پرسنل
مدیریت جلسات
سیستم یادآوری وظایف و رویداد ها
ثبت یادداشت و اعلام نظر کاربران
سیستم ارجاع دهنده

مدیریت اسناد و خدمات در سی آر ام

سیستم مدیریت و بایگانی اسناد و مدارک مشتریان
مدیریت خدمات، انبار و کالاها
سیستم مدیریت دارایی ها با شماره سریال
مدیریت پایگاه دانش سازمان
سیستم مدیریت زبان و اصطلاحات نرم افزار

مدیریت کاربران و فایل ها در سیستم مدیریت ارتباط مشتریان

سیستم مدیریت سایت های سازمان
سامانه ساخت قالب و مدیریت ایمیل
امکان ارسال ایمیل از طریق نرم افزار
امکان ورود/خروج اطلاعات به/از فایل اکسل
سیستم گزارش ساز و فرم ساز پیشرفته

مدیریت تیکت و پیامک در اتوماسیون اداری بهین تک

سامانه مدیریت ایمیل
امکان ارسال ایمیل از طریق نرم افزار
سامانه ارسال پیامک از وب سرویس
سیستم ثبت تیکت از طریق وب فرم
امکان ورود/خروج اطلاعات به/از فایل اکسل
مدیریت سایت های سازمان

مدیریت قرارداد و پروژه ها در اتوماسیون اداری بهین تک گستر

ثبت و مدیریت قراردادهای خدمات
سیستم تعریف و مدیریت پروژه ها
مدیریت فاز و وظایف در پروژه ها
سیستم خدمات پس از فروش برای قطعات
سیستم ثبت درخواست مشتری به صورت تیکت

 

امکانات کلی سیستم ارتباط با مشتریان ویتایگر

 

کنترل دسترسی ها

کنترل سلسله مراتب سازمانی و ساختار گروه ها، دسترسی مدیران جهت مشاهده تقویم کارکنان، امکان تعیین دسترسی ها به بخش های مختلف توسط مدیران

دانلود کاتالوگ

مدیریت انبار

سازماندهی و پیگیری مقدار محصولات موجود، ایجاد کتاب قیمت برای قوانین قیمت گذاری های مختلف برای گروههای مختلف مشتریان استفاده از سفارشات خرید برای دادن سفارش خرید

اطلاعات بیشتر

تقویم کاری

مدیریت وظایف و رویدادهای مرتبط با فرصت ها، مشتریان، پرونده ها و یا دیگر موارد ثبت شده.تنظیم قابلیت نمایش تقویم بین کارکنان و مدیران، تنظیمات هشدار وقایع و رویدادها.

درخواست دمو

ایمیل مارکتینگ

تعیین هدف، ساخت و طراحی، ارسال ایمیلی زیبا به مشتریان خود، و مشاهده تعامل و مشارکت مخاطبان برای پیگیری نظرات آنها وساختن ایمیل های بیشتر برای ارسال در آینده.

سیستم انبارداری

پرتال مشتریان

افزایش تجربیات مشتریان با قابلیت ارائه دسترسی به پورتال مشتریان،حفظ یک کانال ارتباطی و به اشتراک گذاری پرونده ها و فایل ها،ارائه درخواست خدمات مشتری از طریق پورتال

تماس بگیرید

مدیریت اسناد و فایل ها

ذخیره سازی و سازماندهی فایل ها با استفاده از سیستم مدیریت اسناد، مرتبط سازی فایل ها با فرصت ها، پروژه ها و یا دیگر سوابق و انتشار فایل ها مستقیما از طریق ایمیل

پورتال مشتریان

درخواست جلسه حضوری بابت پرزنت CRM

لطفا برای درخواست جلسه معرفی نرم افزار سی آر ام اطلاعات خود را وارد نمایید

 

 

 

Add comment


Security code
Refresh