Banner Service

ویژگی ها و امکانات اتوماسیون های ما

 

 

 

چرا شرکت بهین تک گستر ؟

 

سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر با توجه به نیازمندی مدیران قابلیت گزارش دهی لیست مشتریان، دریافت کامل گردش کار، فرصت های فروش، مدیریت و زمان بندی جلسات در هر یک از پلت فرم ها و فناوری جدیدی با امکان اتصال به کلیه افزونه ها و ماژول ها را دارا میباشد که شما را خارج از محیط شرکت حتی در مسافرت از حضور فیزیکی بی نیاز مینماید.

 

 

Finance 
ایجاد استراتژی مناسب CRM

در تجارت نوین ایران شاید بخشی از تجارت وابسته به CRM باشد و حضور یک مشاور کسب و کار در کنار شما که سالها تجربه در خصوص فضای تجارت آنلاین دارد میتواند علاوه بر مدیریت مشتریان ، هزینه های جاری؛ نگاه عمیق تری نسبت به دیگر فضا ها داشته باشد.

Finance 
راهکاری برای هر کسب و کار

با توجه به گستردگی مجموعه های تجاری بسیار کوچک و بزرگ کشور ، شرکت بهین تک گستر با ارائه راهکار های جامع و یکپارچه در خصوص میدریت ارتباط با مشتریان پلن بندی و ماژول های کاربردی ویژه ای دارد که میتواند کلیه خدمات شما را تحت الشعاع خود قرار دهد.

Finance 
چرخ شرکتتان خواهید چرخید

با تنظیم RFP متناسب با شرکت شما با کارشناسان سی آر ام خبره ما آنگونه که شایسته شماست سازمانتان را به صورت حرفه ای پیاده سای مینماییم و در کار با نرم افزار CRM به ساز و کار شرکت و سازمنتان شکلی منظم و کارآمد خواهیم داد تا با قدرتی بیشتر به سمت رقبا بشتابید.

 

 

Sales CRM 759x410

مدیریت فروش در سی ار ام

شیوه های بسیار زیادی برای نرم افزار سی آر ام بسیار مهم و مورد بحث است.همانطور که میدانید نرم افزار سی آر ام دارای امکانات و بخش های بسیار مختلفی است که میتواند در مباحث بسیار مختلفی در مدیریت ارتباط با مشتری ما را همراهی کند.اما فروش در سی آر ام دارای مراحل و ضوابطی است که باید به تمامی آنها به میزان بسیار زیادی توجه داشت.

Windy

شش کاربرد نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشترینرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و یا سی آر ام در افزایش سود و کاهش هزینه از طریق مکانیزاسیون و سازمان دهی در فرایند های کسب و کار به مدیران و صاحبان کسب و کار کمک می کند . بنابراین باعث افزایش وفاداری و رضلیت مشتریان سازمان در حوزه ی بازاریابی و فروش و خدمات می شود.

Windy

راهکار هایی برای استفاده از سی آر ام دانشگاهی

مفهوم سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری ، در هر کسب و کار و سازمانی بر اساس ان کسب و کار تحقق میابد . تحقق مفهوم سی آر ام در هر سازمانی ، بستگی به مولفه های مختص کسب و کار آن سازمان دارد و بدون در نظر گرفتن این مولفه ها تحقق و موفقیتی در سازمان رخ نخواهد داد .

Windy

5 حوزه اثر بخش برای سی آر ام

طبق تحقیقات و بررسی هایی که در کنفرانس Dreamforce 2015 انجام شد ، این نتیجه به دست آمد که تقریبا همه ی کسب و کار ها ، هدفشان از به کارگیری سی آر ام توسعه و اثربخشی فروش می باشد . اکنون این سوال مطرح می شود که چه عاملی باعث شده که این کسب و کارها ، تصمیم به سرمایه گذاری بر روی فناوری های جدید سی آر ام ، در زمینه ی فروش ، بگیرند؟

Windy

اهیمت داده های عظیم در سی آر ام

داده های سیستماتیک و شرکتی گاه بسیار زیاد و عظیم هستند.این امر باعث شده تا بسیاری از افراد گمان کنند بخاطر داشتن داده های عظیم در سی آر ام نمیتوان از این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کرد.اما ما در ادامه این مطلب برای شما خواهیم گفت که چگونه میتوان از سی آر ام در داده های عظیم استفاده کرد.

زیر مجموعه ها